2008/07/30

'Αλλο ένα σωστό σχόλιο...

...από αναγνώστη του radiofono.gr:

"Κατ'αρχην το αεροδρομιο Μακεδονια δεν ειναι η μοναδικη περιπτωση αεροδρομιου που να εχει το χαρακτηριστικο που αναφερεται παραπανω (διάδρομος στην ίδια ευθεία με τις κεραίες ραδιοφωνικών σταθμών). Σε πολλες πολεις της Ευρωπης συναντουμε κατι αντιστοιχο ισως και πιο δυσκολες περιπτωσεις. Εκει ομως προβλεπονται ραδιοφωνικες μεταδοσεις μεχρι και τα 108MHz. Αλλωστε το ευρος των fm ειναι 87,5-108MHz. Γιατι λοιπον εχει οριστει η μπαντα ετσι εαν υπηρχε προβλημα?

Το προβλημα δεν φαινεται να ειναι οι μεταδοσεις απο τους 102 MHz και ανω. Αυτο πουθενα δεν παρατηρειται.

Το προβλημα ειναι η ισχυς των εκπεμπομενων σηματων. Διοτι οι σταθμοι εχουν αυξησει τα watts οσο θελουν για να καλυπτουν μεγαλυτερο ευρος και γινεται ο χαμος. Επειδη ακριβως ελεγχος στην ισχυ δεν υπαρχει, κοβονται οι μεταδοσεις μεχρι μια συχνοτητα και επειδη θα επιβιωσουν μονο γνωστοι και φιλοι θα εχουμε μεγαλυτερο προβλημα μετα.

Παντως το αεροδρομιο ταλαιπωρειται αυτο ειναι σιγουρο. Αλλα δεν αντιμετωπιζουμε το προβλημα ετσι. Μονο εαν οι τεχνικοι εφαρμοζουν σωστη και νομιμη ισχυ και δεν παρεκλλινουν απο την συχνοτητα τους. Αλλωστε τα ραδιοβοηθηματα ξεκινουν απο τα 108 MHz και πανω. Συμπερασμα σωστη προθεση, λαθος μετρο. Για εφαρμογη δεν μιλαμε μεχρι να γινει τελικα..."

Θα σημειώσουμε και εμέις οτι ο χάρτης συχνοτήτων ΔΕΝ προβλέπει περιορισμό στην ισχύ των σταθμών! Αυτό δεν δημιουργεί πρόβλημα στα ραδιοβοηθήματα? Στην Αθήνα, όπου μπήκε "τάξη" στα FM το 2001-2002, γιατί δεν υπάρχει περιορισμός για την ισχύ των σταθμών που εκπέμπουν εκεί "νόμιμα"?

Δεν υπάρχουν σχόλια: